Remiantis Pasaulio Sveikatos Organizacijos duomenimis, suaugęs žmogus 150 - 300 min per savaitę turėtų būti fiziškai aktyvus tam, kad palaikyti gerą savijautą ir sveikatą. Tačiau dėl didėjančio sėslaus gyvenimo būdo, ne visiem tai pavyksta. Tiksliau, maždaug 80 % žmonių nepasiekia rekomenduojamo minimumo.

Dauguma nežino kaip sportuoti teisingai ir sportuodami patiria traumas. Traumos atveju fizinis aktyvumas pasidaro dar sudėtingesnis, nes sunku parinkti atitinkamą krūvį ir pratimus, kad esamas skausmas mažėtų ar išnyktų.

Pakankamas fizinis aktyvumas:

  • Pagerina kvėpavimo sistemos, širdies kraujagyslių sistemos veiklą;
  • Sumažina insulto, diabeto, hipertenzijos, depresijos, įvairaus tipo vėžio, infarkto riziką;
  • Sumažina senyvo amžiaus žmonių kaulų retėjimą ir kritimų riziką;
  • Padeda koreguoti svorį;
  • Pagerina griaučių raumenų sistemos veiklą;
  • Pageriną kardiometabolinę sveikatą ir kt.

Griaučių raumenų sistemos problemos yra viena dažniausių judamojo aparato skausmo priežastis. Nugaros, kaklo, sąnarių, raumenų skausmas labai dažnai susijęs su nepakankamu arba netinkamu, perdėtu fiziniu aktyvumu. Kad užtikrinti sveiką judesį, turime užtikrinti, kad atliekamas fizinis aktyvumas nėra žalingas ir yra adekvatus.

Klinikoje atliekamas funkcinis kūno ištyrimas ir parenkami pritaikyti pratimai su individualia priežiūra. Sportuoti gali tiek pacientai, turintys nusikundimų, tiek žmonės, norėdami pagerinti savo fizinę būklę.

 

Sveikatingumo mankštos taikomos:

  • Nugaros, sąnarių, kaklo skausmo atvejais;
  • Širdies kraujagyslių, kvėpavimo sistemos sutrikimo atvejais;
  • Treniravimo tikslais;
  • Neurologinių sutrikimų atvejais;
  • Traumų prevencijos tikslais;
  • Reabilitacijos tikslais po operacijų ar traumų;
  • Nėštumo metu;
  • Senjorams;
  • Vaikams nuo 10 metų amžiaus.


Prieš atvykstant į mankštą, būtinas funkcinis kūno ištyrimas.